Ismail bey az evvel olmus. Ne kibar, ne hos, ne zarif bir adamdi. Cuma aksamustu derslerinde ara verdigimizde torunu yasindaki ogrencilerinin sigarasini yakar, iki hos laf ederdi.

Donem arasinda evlendigimi farketmis, bir de tebrik etmisti, cok gencsiniz kizim, insallah cok mutlu olursunuz diye.

Sahane bir hoca miydi? Hayir, ama o olmasaydi aldigim egitim tam olmazdi diye dusunuyorum. Siyasetin teoride nasil, pratikte nasil bisi oldugunu, Turk diplomat olmanin nasil bir agirlik getirdigini onun Kardak Krizi, AB hikayelerini dinleyerek anladik biraz da.

Olu arkasindan bisi yazmaktan nefret ederdim, ama bu farkli. Cok uzuldum, bir daha karsilasacagimizi umut ediyordum, olmadi.

Yorumlar

Gamze dedi ki…
şimdi size ne kadar özendim bilemezsiniz. hiç karşılaşmadım. ama karşılaşmayı o kadar çok istiyordum ki... hele ondan ders almak bir mucize olurdu benim için. çok saygı duyduğum, görüşlerini çok beğendiğim birisiydi. çok zarif olduğu televizyondan bile belliydi. çok üzüldüm ben de:(

Popüler Yayınlar