ibret vesikasi

Biliyorum cok cok ayip ama yapabilecegim bisi yok.Elbette ki imla hatalarina dokunulmamistir:

Olay benim lisedeki sinif arkadasim bir kizin bir baska tanidiginin yayinladigi video'ya yorum yapmasiyla baslamis. Soz konusu videomuz Hakan Altun, Kabul et.

Devaminda gelen yorumlar ise soyle:

Yorum 1 - Deniz'in arkadasi:
neler oluyor bakıyım...
3 hours ago

Yorum 2- Esas kizin Turkcesi sorunlu arkadasi:

Hiçbirşey için üzülmeye değmez..SEN herseyın en iyisini hakeden ve ilişkin boyunca dürüstlüğü hiç bir zaman kaybetmemiş elinden geleni yapmış kendınden daha cok sevmiş olan SEN!herzaman kendınden ödün verdin yanlışsız dogru düzgün ve çok sevenn oldun ama bırak.seni kımse haketmıyo umarım hayatınboyunca incinmeden kırılmadan yaşarsın ve kımsenın seni üzmesine izin wermessin. seni cok sewıyorum ve hiç üzülmeni istemıyorum tatlı iyi kalpli prenses..(gözde)

Bak canim, bak gozdecim, hazir bu firsat elime gecmisken ben de sana nacizane bir iki tavsiyede bulunayim. Biir, madem bu kadar iyi arkadassin, o zaman ac da telefonda soyle soyleyeceklerini, oralardan benim gibi ayilarin agzina laf verme. Ikiii, git kendine bir adet ilkogretim Turkce kitabi al, azicik kullandigin dili gelistir. Uuc, doktora gorun. Ne demek seni kimse haketmiyor? Kizcagiz omru billah tek basina mi kalsin? Ayilarla omrunu curutmesin elbette ama senin baska bir niyetin var gibi gorunuyor buradan.

3 hours ago
Yorum 3- Esas kiz

haklısın sonuna kadar....Ben ki kendi kişiliğimden ödün verdim,sadık kaldım,herşeye rağmen ne olursa olsun affettim,arkadaşlık yapma dediği kişilerle dahi arkadaşlık yapmadım.....ben iki sene mi adıyım o kalksın başkasıyla olsunnn..herkes kendine yakışanı yapar...hayat herşeye rağmen devam ediyor...
2 hours ago

Sevgili esas kiz, yazdiklarini gondermeden evvel bir kere daha okumanin sayisiz faydalari var, bunu biliyorsun, degil mi? Bu yorumunu gondermeden evvel bir zahmet okusaydin, oncelikle 'iki sene mi adiyim' yerine 'iki senemi adayayim' der, bizi kafa karisikligindan kurtarirdin. Daha da onemlisi gosterdigin sadakat normalde kisilik ozelliklerinden biri degilmis ama bu insana olan sevginden dolayi aldatmamissin gibi degil, cok sadik (ve cok omurgasiz) biri gibi anlasilirdin. (Tabii gercekten her manitayi aldatan biriysen, bunu da ilan edecek kadar rahat bir insansan bilemem, lafimi geri almam gerekir. Ben sizin dunyada yap et, sonsuza kadar ev kizi gibi gorun'un motto oldugunu saniyorum, ondan seyettim.)

O sen olmadigin biri gibi davranmisin, adamin bu kadar her dedigini yapacagina az biraz sorgulasaydin bik bik biklara girmeyecegim. Belli ki tipinde var. Ne desem bos, erkeginin kolesi olmanin genel kural oldugu memleketten anca senin gibiler cikar ne de olsa.

------
Yorum 4- Esas kiz Deniz'in arkadasina sesleniyor:

aman X abla yaa ne sen sor ne ben söliyimmm...hayatıma reset attımmm bu kadarını söliyim...senin de deiğin gibi erkeklerin hiç birine tamamiyle güvenmeyeceksin..ben güvendim sırtımdan vuruldum hepsi bu....
about an hour ago

Canim, yine de dayanamiyorum, hayatini tekrar kurmaya karar verdiysen ise Turkce ogrenmekten baslasan, ne dersin? Inan cok mutlu olacaksin kurdugun cumleler derli toplu olunca. Kafa karisikligina iyi gelecek
-----
Yorum 5- Esas kiz'in kirigi:

BENDE SENİ HER ZAMAN ÖLÇÜP TARTDIM.1 NANKÖR OLMAYACAKSIN.2 HAK ETTİĞİNDEN FAZLA İSTEMİYECEKSİN.3 SEVİYOSAN SÖZÜNÜ TUTACAKSIN.4 PLAYBOY SAYFASI GİBİ FOTO PAYLAŞMAYACAKSIN.5 BENİ PARAYLA KIYAS YAPTIN.6 YANINDAKİ OROSBULAR HER ZAMAN BENDEN DEĞERLİ OLDU.7 DÜŞMANDA OLSAK DÜŞÜNEMEZSİN SENİN BU MEMLEKETTE OROSBU OLMAMANA SEBEB OLDUM.8 HEM SEVGİLİN HEM BABAN OLDUM.9 DEDİKODUMU YAPMA SAKIN.10 KESİNLİKLE KARŞIMA ÇIKMA BU SAATDEN SONRA.11 SENİ ALDATMAMIŞTIM.12 HANCI HANINA YOLCU YOLUNA

about an hour ago
Esas kizin kirigi veya esas oglan, canim, arkadasim, sizi boyle ozel mi imal ediyorlar? Bu ne kucuk mafyacik ayaklaridir kardesim? ' Playboy sayfasi gibi foto paylasmak' nedir, biraz acabilir miyiz? Mesela yamuk aciyla koca kafa resimleri yukledigimizde orospu (pardon orosbu) olmuyoruz da terli koltuk altimizi gostererek oynadigimizda orosbu mu oluyoruz? Hirtlar vadisi facebook fotograflari degerlendirme departmani yurt disinda heykellerin onunde verilen pozlari on uzerinden kac orosbulukla degerlendiriyor? Bileyim de ona gore davranayim degil mi? Lutfen esas kizin kirigi, degerlendirmene ihtiyacimiz var, cok derin bilgili bir insana benziyorsun

----
Yorum 6- Esas kiz
evet doğru aldatmamıştın dimii seni özlüyorumla face de nerdeyse aşkını paylaşmışsın beee....daha nesini aldatmadın sen bee....
55 minutes ago

Esas kiz, gundelik kavgalarimizda 'bee' nidasini kullansak da yaziya dokunce sarki soyleyen Kirac gibi, keci gibi bir izlenim uyandiriyoruz degil mi? Bakin, yapmasak boyle?
----
Yorum 7- Kirik
kimseye hesap borcum yok artık o soruyu sormak için çok geç kaldın
50 minutes ago

yurru be kadir inanir!
----
Yorum 8- Esas kiz
senin dedikodunu de... See moreğil adını dahii anmadım ağzımaaa..1-ben her zaman sözümde durdum 2- hep sadık kaldım 3-o dediğin kişiler değerli olsaydııı hayatımda olurlardı 5-çikolatan foto paylaşmıo onunla devam et ozamn.. 6-en kötü günümde yanımda olmadın 7-saygı göstermedinn 8-acılarımla baş başa bıraktın benii 9-ben sana hakettiğinden fazla vermiştimm 10-kişiliğimi bile yok saymıştım 11-kuralların doğrultusunda yaşıyordum 13-ben den bıktıgını söledin 14-sende beni evinle kıyasladınn 15-paranı hiç bi zaman kullanmadım söz konusu yapmadım kıyaslamadım 17- hemen bulmuşsun birinii tebrik ediyorummm ve çikolatanla sana mutluluklar diliorum
49 minutes ago

Esas kiz, ben seni anladim, bize gercekci bir deneyim yasatmak icin aynen konustugun gibi yazma uslubunu benimsemissin. 'olsaydiii' veya 'gostermedinn' derken bize acilarini aynen yansitmissin. Ah ben sen yanlis anlamisim.
----
Yorum 9- Esas kiz (hizini alamiyor)


doğru benimle beraberkende mesajlaştıgın için çok geç kaldım çoookkk...ben saana öyle bi hata yapar mıyım sana hata yapamıorum..hayatımda üçüncü bi kişi olamaz.diye laflar sölediğin için ve bende sana inandığım içinn çok geç kaldımmm.hesap sormuorum sana benden sakladıklarını sölüyorummm..kendini savunuyorsun yaa bende kendimi savunuorum hepsi bu
49 minutes ago

Ben Serpil Barlas'in programini veya yasli insanlarin olusturdugu ben evleniyorum evini izlerken de boyle aci dolu bir utanc icinde olurdum. Simdi aklima geldi. Acaba youtube'de var midir o eski programlar, is yokken izlerim

Yorum 10- mafyoz kirik cevaplar:

takıl sen kafana göre.bizde boşanan kadının topuğu gözetilmez
47 minutes ago

Esas oglan, seninle acilen iletisime gecmem gerek. Bu son dedigin lafin ne oldugunu ogrenmeliyim. Kim bilir nice cevherler vardir sende. Ne olur bana bu dunyanin kapilarini ac, kafaniz nasil isliyor, neyle besleniyorsunuz olum siz? Bu dedigini google'da arattim, bulamiyorum, kendi orjinal aforizman galiba. Iyi bisi mi kotu bisi mi bu?

Yorum 11- Esas kiz histeriklesiyor:

çünkü yenileri var artıkkkk
45 minutes ago

Yorum 12- Kirik'tan hayat dersleri
bak sana hatalarını konuşmak istedim ve konuşdum bir tanasi hariç onuda konusursam ağır olacak
43 minutes ago
Bizi meraklandiriyorsun kirik, zaten tum dunyaya fas oldunuz, bir de biz ogreneleim isin aslini, n'oolur kiiz

Yorum 11- Esas kiz gurur yapar, insallah bir gun ingilizce de ogrenecek.

valla bu yaptıklarından hiç bişey daha ağır olamaz...benim içimde tuttuklarım gibi sende onları tut...bence daha fazla bişey yazma çikolatan görür falan bu sefer senin yüzünden aram bozuldu diyee bulaşma banaaa....by byyyy
40 minutes ago
Esas kizim, gencsin guzelsin, bu yasadiklarini arkanda birak, once Turkce, sonra Ingilizce ogren, sonra da derli toplu bi oglan bul kendine olur mu canim? Bu kirikla biz ilgileniriz, kendisini arastirmaya almak istiyorum. Bana olaylardan ne kadar uzak kaldigimi hatirlatti, acilen bu yeni dili, bu yeni davranis metodunu ogrenmem gerekli. Hadi hayatta basarilar canim.

Yorumlar

jelatin dedi ki…
Allahım, çevremizde görece normal insanlar olduğu için sana şükürler olsun! Amin.
yaban dedi ki…
hayir hayir kesinlikle ayip degil,,, fb.da paylastiklarina gore alenen yorum yapabiliriz uzerlerinde,, hatta birer numune gibi.. senin yorumlarini okumadan ben kendi yorumumu yapiyordum zaten.. sadece turkceyi degil sayi saymayi da bilmiyorlar.. birincisi, ucuncusu, besincisi diye gitmis esas kiz,, egitimin kokune kibrit suyu sikmislar,, okula koca bulmaya gidiyor kizlar,, okulda birsey ogrenmez zaten kimse, ne ogrenirse aileden, cevreden,, sonra algisi aciksa ogrenebilir birseyler, kapadiysa kapilarini sen ona imla kilavuzunu yedirsen bir ise yaramaz, onlari armut olarak kabul edecegiz, armuttan elma yapmaya cabalamak beyhude,, bosanan kadinin topugu gozetilmez derken esas oglan ben ibrahim tatlises tarzi sezinledim biraz, topugundan vurabilir artik kadini,, ama anlamadim, bu memlekette orospu olmamasina nasil sebep olmus ya, keske bu konuyu biraz daha acsaymis,, esas oglanla birlikte olmaya baslayinca orospuluktan siyirmis, yanindaki butun kizarkadaslari orospu damgasi yedigi icin mi bunda da potansiyel orospuluk var,, cok derin mevzular,, sabahimi yediler valla,, ben biraz daha dusuneyim bunun uzerine,,
MM. dedi ki…
kırığın mesajlarından çok etkilendim. bence kendisi tam benim hayallerimdeki -yok yok- her genç kızın hayallerindeki maço delikanlı. buradan kırığa sesleniyorum: Kırık beni bul ! :P
tavsan dedi ki…
bee bee. keci sesi dedigin yerde koptum ben, hala da guluyorum:)
emelo dedi ki…
deniz, inanilmaz bir sey bu.. Su anda bir toplantidayim ve beni bileklerimi kesmekten kurtardigin icin sana minnettarim! Cok enteresan, herkese okutulup ders cikartilmali bence...
tuguna dedi ki…
okurkenki hislerimi ifade edecek dogru tanimi araken, senin yazdigin "aci dolu utanc hali" cuk oturdu. baskasi adina utanma hali icindeyim su an.

Popüler Yayınlar