"Peki ne kazandınız bütün bunların sonucunda?
- Kendimi anladım. Her şeyin içinde aşkı yakalamayı felsefe edindim. Bu yolculuk ölene kadar gidecek bir şey.

Demir Demirkan’la evde hep bunları konuşuyormuş gibi duruyorsunuz.
- Evet, çok konuşuyoruz. Bizim genel rutinlerimiz vardır.

Nasıl rutinler?
- Mesela sabahları mutlaka felsefe yaparız. Bitki ve Japon çaylarımızı alırız. O anlarda hayatı en deriniyle paylaşırız."


Koray, yarindan tezi yok bu evde bir dirhem turk cayi demlemiyorum. Belki biz de 'genel rutinler' ediniriz, aski yakalariz, belli mi olur? Biz fayansti, tavandi, peynirdi, portekizlilerin ekonomisiydi geyige sararken millet asmis.

Kimonomu giydim, gozlerim zaten dogustan cekik, bekliyorum.

Yorumlar

ebru dedi ki…
portekiz ekonomisiyle de aşk yakalanır yaw. bir bakmışsınız israil filistin derken sabah sevişmesi oluvermiş :P terbiyesizsem mazur görün :)
ibeking dedi ki…
deniz gerçekten sığ ve çiğ insanlarız...puaaaaaahhhhh diye patlamışım zor susabildim..ilahi :))
deryik dedi ki…
ay günüm renklendi. bi sebastian tutacaksınız, fayansmış peynirmiş, o ilgilenecek.
Selen dedi ki…
hahaha! Vallahi portekiz ekonomisi bile bizim icin cok egzotik ve felsefi kalir. Iki rutin yapmaya kalksak "anneeaaa Arda altina cis yapti" "anneeaaa Lara kafama vurdu" nidalariyla bolunur...

Popüler Yayınlar