e artik

bana ne zaman doneceksin turkiye'ye diye sormazsiniz di mi? sabahtan beri radyoda ilk haber referandum, turkiye demokrasiye bir adim daha yaklasti diyorlar, ben de ilk defa cahil cuhelalarin arasinda calistigima sukur ediyorum, oglen yemeginde konusulacak konu bu olmayacagi icin.

Canim canim canim anayurdum. Fikra gibisin, oy kullanamayan genel baskaninla. Canim canim canim anayurdum, hosgorusuz, parca pincik olmus, cehalet timsali memleketlilerim benden olabildigine uzak, allahina yakin ol. Bokunda bogulurken ben tercihen orada olmayayim. Burada olmak yeterince can acitiyor zaten.

Yorumlar

laleninbahcesi dedi ki…
valla Deniz, aynı senin gibi bir Anneye sahiptim, sinemaya giderken bile elinden toz bezi toz ala ala çıkardı evden... Arkadaşlarım geldiğinde şöle gönlümce dağıtamadım evi... aynı Annem gibi oldum sonra, çalıştığım zaman bile en üç dört çeşit yemek , kurabiye kek hazır olurdu... dondurucuda ise hazır kuvvet yemekler... Ev herzaman misafir gelecek gibi toplu... Ama çocuklarım gönüllerince dağıtsınlar evi istedim hep:)) gerektiğinde birlikte topluyoruz nasılsa:))

Sana Türkiye'ye hemen bu gün dön demem ama başka da Türkiye yok bilesin:))hem biliyormusun ABD de bir gazetenin yaptığı anketle dünyanın en popüler ülkesi seçildik ve ödülümüz büyükelçiliğimize verildi.Refarandum sonuçlarına gelince, arkasından gittiğimiz lider bile oyunu kullanamadı daha ne diyeyim bu traji komik halimize... bak komik de bir ülkeyiz üstelik...

Sevgilerimle

Popüler Yayınlar