tirsik

Bi ulkede yabanci olmak demek, her buyuk olay oldugunda yapan onlardan mi, yabanci mi diye bakmak demek. Cumartesi gunu Alphen a/d Rijn'da manyagin teki bir alisveris merkezine girdi, ates acti. Once alti kisiyi oldurdu, sonra kendini.

Haberi duyar duymaz Koray'la insallah Turk degildir dedik. Daha evvel kralicenin arabasina carpmaya calisan herifi duyar duymaz da korkmustuk, acaba Turk mudur diye.

Tek tirsik ben degilmisim. Sabah Antil'li bir arkadasim da ayni seyi diyordu. Bir an icin adam Antilli cikacak diye korktum deyince kendimi korkak da olsam, yalniz hissetmedim en azindan.

Bu da bisi.

Yorumlar

Demet dedi ki…
Bizim de ilk aklimiza gelen aman Turk cikmasa yapan oldu.
Gulcin dedi ki…
kesinlikle yalniz degilsin. Biz de insallah kisa usun kalan gocmenlerden biri degildir diye dusunduk. Ne yazik ki boyle hissediyor insan ister istemez.
hahah koptum resmen.
hadi seni, veya katil turk mudur diye dusunenleri anliyorum ama antilli arkadasa ne oluyor.
hollanda ve almanya da elini sallasan turk. ama kac antilli var allah askina koca avrupada...onu birak antilles'in nufusu kacta katil antillesdan ciksin :)))hic olasiligi yok bence.
buarada yalniz degilsin, bende nerde bir aksiyon olsa hep bakarim, turk mu degil mi diye?
Deniz dedi ki…
@kiz kiza toplandik: suphesinde pek hakli degil aslinda arkadasim. Antilliler, Hollanda'da hatiri sayilir bir azinlik grubu (141.000 kisi, bir fikir vermesi acisindan, yaklasik 375.000 de Turk var burada)
ve siddete egilimli olmalari ile meshurlar. (yani eger sag basina inaniyorsan diyeyim)

Bizler (yani Turk kokenli Hollandalilar) burada kebap, uyusturucu ve namus cinayeti olaylarina bakarken, onlarin da olayi adi suc, pek cok Hollandaliya gore.
divadeiwob dedi ki…
@kızkıza
bence bunu antilli arkadaşa söylemek lazım, halihazırda türkler varken korkması gereken haddini aşmış bir antillinin yapacağını düşünmüş. adamın içini rahatlatmış olursunuz, yerli yersiz endişelenmez bundan sonra, üstüne vazife edinmez.
deryik dedi ki…
şunca zaman sonra hollanda benim için tramvay beklerken "pardon saat kaç?" diye soran afrikalı arkadaşıma "hırsız vaaar!" diye bağırarak yanıt veren deli teyzelerin memleketi. hiç belli olmaz onların tepkisi, her endişe gayet yerinde.

bir de niyeyse, koyunları görünce sevindim :)
laleninbahcesi dedi ki…
yur dışında ne zaman bir abuk bir olay duysam acaba Türk mü? diye düşünürüm...Demke ki çok olağan bir şey:))
Bir de çevresindekileri öldürüp sonrada kendilerini öldürenler, direk kendilerini öldürseler diye düşünürüm.
Sevgimle
Zeynep Çelik dedi ki…
yalnız değilsiniz
Oya Kayacan dedi ki…
Deniz canım, aynı mantıkta gidersek Amerikalısı İngilizi Fransızı falan da bir ülkede yabancı olunca tırsık olur, ki değiller tabii. Bu bizler gibi ezik, korkak yetiştirilen halklar için geçerli sadece. Acı ki ne acı...
dide dedi ki…
sorf bu blogu biliyorum diye eindhoven hakkında hiç bir fikrim olmadan eindhoven'ı interrail durağı yaptım. insanları ikna ettim, otel buldum, uçak buldum, tren buldum. ve her şeyi yüz kez düşünen ben hiç tereddüt etmedim, duraksamadım. sonuç olarak haksız da çıkmadım, çok güzeldi. teşekkürler:)
Dudu dedi ki…
Alt kat komsumuzun basina bi soygunumsu bisi gelmisti, hemen biz ciktik yardimci olduk. O da telefonda noo not turkish not moroccan filan diodu.. :) ilk akla gelenler bunlardi yani, kafasindan asagi dokucektim bi kova suyu:) yapan kisi yakalandi, dutch oldugu ortaya cikti sonra :d

Popüler Yayınlar