Bu sabah isyerinde faturalarla ilgilenir,aylik raporlarimin sonuncusunu hazirlarken, bir yandan kocamin dogumgunune pisirecegim ayemekleri dusunurken birisi cagirdi, fabrika kismina kosa kosa gittim, bir kan golcugunun yaninda oturan ve burnu kanamaya devam eden bir calisana baktim, ilkyardimdan sonra kanlari hemen sildim. Yerime geri dondum, kaza raporu uzerinde calistim, butun gun kah calistim, kah zevzeklik ettim, gun bitti. Daha uc ay evvel ya o sopa adamin basina isabet etseydi, ne yapardim diye dusunup butun gun altima etmis gibi dolasmis oldugumu, kac gece kabusla uyandigimi dusunursen epey sogukkanli bir davranis. Eve gelip yuzume baktigimda farkettim cok sogukkanli halimi: yuzumde en azindan on bes tane sivilce cikmis o saatten beri. Allaha sukur. Allaha sukur is kazasini umursamayacak kadar okuzlesmemisim henuz. Simdi bir kertenkele kadar cekici cildimle oturup dusunuyorum, bu eziyete deger mi diye. Gunler boyu uzun uzun yazilar oku, toplantilarda curu, saatlerce egitim hazirla, insanlari egitmeye calisirken bir takim sivrizekalilar seni mustehzi ifadeleri ile dinlesin. Gunlerce polislik et, sanki o kurallari senin canin istiyormus da koymussun gibi davranislarla karsilas, ve kimse seni kicina sallamasin, yine kafalarina gore davranip baslarina is alsinlar, sonunda yine sen uyuyama. Kopek dolastiriciligi hic bu kadar cazip gelmemisti.

Yorumlar

Fifi Croissant dedi ki…
Yazıyı her mecrada paylaşmak istedim. İşyeri güvenliğine bıyık altından gülenler beni deli ediyor. Özellikle de tırnakları kırılsa suçu işverenin üzerine yıkmaya bu kadar meraklılarken...

Popüler Yayınlar