Bir yasima daha girdim!

Az evvel okudum, Hallmark modern cagin ozel ve yeni durumlari icin bir kart dizisi cikartmis. Diyelim bir arkadasiniz ibne oldugunu dunya aleme ilan etmeye karar verdi (gavur deyimi ile coming out olayi yani) hemmen ona sunlardan birini gonderin. Depresyondan mi cikti kardesiniz, ya da kuzeniniz isten mi atildi, daha ne duruyorsunuz, gonderin sunu! Bir turlu hamile kalamayan, ya da dusuk yapmis bir tanidiginiz mi var? O zaman bu kartlar tam da size gore. Allah korusun, bir yakininiz kanser oldu da soyleyecek soz mu bulamiyorsunuz, o zaman su bolume buyurun.

Ben en son ehliyetin hayirli olsun diyenlerle, bir de kutlariz buyukanne/ buyukbaba oldunuz diyenlere sasirmistim. Bunlar sayesinde bir yasima daha girdim.

Aman, eksik olsun Hallmark marka bir yeni yas karti yollamasaniz da olur bu sefer.

Yorumlar

koray dedi ki…
linkler session'ina ait linkler oldugu icin ve de session'in bittigi icin......

Popüler Yayınlar