1. Bir zamanlar anneni mi daha cok seviyorsun, babani mi diye bir soru vardi, ne oldu ona? Insallah unutulmustur. Insallah yeni kusaklar boyle zehirlenmiyordur.


2. Gecen haftadan beri evdeki luzumsuz esyalari atmaya- vermeye, dunden beri de toplanmaya basladim, hala evde gozle gorulur bir 'tasinma hali' yok. Bu korkunc bisi bence. Bu benim evimde normal zamanlarda alti koli miktarinda ivir zivir tuttugumu gosteriyor. Tozu alinmasi, bakilmasi gereken alti koli dolusu 'sey'. Evimi, icimi daraltan alti koli (zaten eli metrkareden bahsediyoruz hepi topu) dolusu 'sey'. Obur evde hic acmasam mi acaba bu kolileri?


3. Gecen sefer tasinirken de soylemistim, yine tekrar ediyorum, bu evde luzumundan fazla bardak ve kadeh var. Bu kadar kucuk evlerde herseyden maksimum dort tane kurali olsa, bir seyi atmadan yenisini alamasak ne rahat olurdu. Gunluk hayat icin bu kadar fazla esyaya sahip olma gerekliligi geriyor beni, bosluga ihtiyacim var.

Yorumlar

Popüler Yayınlar