Bitsin artik

Flo Rida- Right Round: Her gun, neredeyse butun gun radyo acik evimde. Sabah Ayca Sen, sonra 3 FM'de Giel, arada Eksen, arada yine 3 FM seklinde gunu geciriyorum. Iki tane daimi hit muzik calan radyoda zaten sekiz saatte topu topu yirmi sarki donup duruyor. En sevgili sarki bile bi noktadan sonra batmaya basliyor. En dayanamadigim ise bu. Bitsin artik. Yeter. Zapladikca karsima cikiyor. Eksen ise en son 16 yasimda dinledigim sarkilari caliyor.

Bahar alerjisi: Hava 14 derecenin ustune cikti ya, basladik yine. Hapsir, kasin, hapsir kasin. Almiyorum ilac milac. Kasinip insanliktan cikacagim bu mevsim. Burun ici ve goz ici kasintilari icin kucuk fircalar cikarsalar keske. Her kasinirken oyle kucuk fircalari hayal ediyorum.

Bahar: Ehe ehe, bu noktada normalde benim gelmedi bahar, soyle kis boyle kis diye sikayet etmem gerekirdi di mi? Yani geleneksel olarak boyledir di mi? Bu sefer degil sekerim. Kabak gibi piril piril gunes var disarida. Hava nefis. Babamin gecen haftalarda aldigi delikli coraplari giyebilirim yani. Disari cikiyorum ben.

Unutmadan ekleyeyim, nisan burada guzel gecerse illa ki Temmuz on uc derece civarinda seyreder. Onu da o zaman dusunurum artik. Hem yine sikayet edecek bisi cikar, kendime gelirim.

Yorumlar

bin dedi ki…
ben de An Kara ismiyle rap kariyerime basliyorum..hayirlisiylan
yeni sarkilarimla Ilk kez seda sayan'dayim 15 mayis cuma gunu!

Popüler Yayınlar