oi! fancy a cuppa, luv? - veya deniz'in Ingiliz isci sinifi gercegiyle imtihani

Hersey daha iyi bir parti uyesi olmam icin planlanmis gibi. Once SP uyesi oldum, sonra isci sinifiyla kaynasayim diye Koray'in tabiriyle dunyanin ilk, tek ve gercek isci sinifi olan Ingiliz'lerin sahip oldugu, neredeyse butun calisanlarinin Ingiliz oldugu bir fabrikada is buldum.

Sirada ne var, Marx sakali mi? (Okuyucu: burada lutfen tahtaya vurup Allah korusun de, oyle din halkin afyonudur falan anlamam, sakal buyuk bir risk)

Plazaydi, korpititti, bizim imajimiz boyleydi, seni ccleyimdi, departmanlar arasi hirlasmaydi, cilali konusmalardi, goals and objectivesti derken simdi baska mevzularim var: Kim gecen yilki partide saksiya isedi, aksama puba gidiyor muyuz, kim kimle yatti, acaba aksam nerde icsek,kim neresine yeni dovme yaptirdi, kim birbiriyle yumruklasti, aksama puba gidiyor muyuz? Insan kaynaklarinda artik calismadigima oturup kalkip sukur mu etsem ne?

En tuhafi da, oyle aman aman bir is yok burada. Yani kicina neft yagi surulmus gibi calismaya alismis olabilirim ben, ya da iki ay sonra bunu dedigime pisman olabilirim ama su anda gercek bu. Cokcokcok da mesgul olmadan bir is sahibi olmak mumkun galiba.

Bugunlerde en cok forklift kullanmaya heves ediyorum. Bizimkiler cok egleniyor gibi gorunuyorlar. Acaba patronum beni egitime gonderir mi?

Yorumlar

Esterhazy dedi ki…
once ehliyetini al! utanmadan forklifte sulaniyor...
Deniz dedi ki…
Ibisim, gorsen sen de isterdin ama. Cok havali bir alet forklift.

Siz orda yuksek teknolojiye, muhendise, bilime boguldunuz diye hor gormeyin halki.

Sen bugun zerre kadar calismadin, ben farkindayim ayrica.
elif dedi ki…
yav otobus soforlugu hakkinda dusunuyodum, bu yazinla yeni bi dunya actin onumde!
Mert dedi ki…
İş bulabilmene çok sevindim, darısı benim başıma :)

Popüler Yayınlar