kopekler yesin davos'u

Sabah yataktan NOS haberlerini okuyan teyzenin, olmadi Giel on de Radio'nun sesini duymaya alismis bir insanin sinirli Tayyip sesiyle sicramasi cok korkutucu. Bir an allaam nooluyo, nerdeyim, nedir, noolduk yine diye dusunup kosa kosa bilgisayari aciyorsun.

Tayyip alin Davos'unuzu demis. Butun kafirlerin yuzune bu gercegi tokkaatt gibi carpmis. Koymus gavurlarin kalesine golu, hurriyet olsun, sozluk olsun, butun tribunler ayakta. Biz de bu sabah Esterhazy efendiyle kisa bir musahadenin sonunda Tayyip beyi destekleme, hatta burada Avrupa'nin gobeende tepkimizi koymaya karar verdik. Budur planimiz:

1. Isvicre cikolatasi, saati, peyniri alinmayacak. Dukkanlarda gozumuze carpan Emmantaler'ler, Gruyer'ler ise paketlerinin uzerinden mincirilma suretiyle mundar edilecek. Cikolatalarin uzerine hapsirip, saatleri denermis gibi yaparken duvara cizittiregiz. Yarin Bijenkorf'tan basliyoruz.

Isvicre bankalarindaki milyon yurolarimi az evvel telefon talimatiyla AlBarakaTurk'e gonderdim zaten. Hih.

2. Isvicre mallarindan bahsettim, Israil mallarini konusmuyorum bile, portakallarina sicayim. Hatta sebze meyve almayi toptan kestik biz, (tohumlarin hepsi Israil'de uretiliyor, hatta genetigiyle oynayip sirf Turkleri aptal eden bir madde salgilatiyorlarmis diye duydum ben, onun icin) evcenek sadece koyun eti ve unla besleniyoruz. Aptalliga bir karis kaldi.

3. Gercek yahudi sikintisi cekilen bir sehirde yasadigimiz icin (sadece 72 tane yahudi var burda, yeni okudum) temsili yahudi olarak etlerimin yolunmasina, sacimin cekilmesine musaade edecegim. Dileyenler yarin sabah on - on bir arasi Woenselsemarkt'ta yuzume tukurup, hirslarini alabilirler. Kiskirin, kiskirin, cekinmeyin, milletcenek cinnete bayrak sallayarak gidiyoruz zaten.

3. Akademik dunyaya olan donusumu : ' Modern Turk Dis Politikasinda yeni bir uslup, Tayyip Erdogan: senin agzini caaart diye yirtarim, ulan duduk ' isimli incelememle yapacagim. Hatta okuluma geri donup uygulamali diplomasi kursusunu acmayi, orada Kustepe sakinleriyle ortak calismalar gerceklestirmeyi dusunuyorum. Derseten gecebilmek icin en azindan bir uluslararasi etkinlikte soz alip ekinler dize kadar'i soylemek sart kosulacak.

Siyah celenk yapim calismalarimiz baslamistir. Bir kosu bu haftasonu Isvicre sinir kapilarindan birine birakip bir de koseye bir yere iseyip donecegiz.

Hadi, dagilin artik, cok isim var.

Yorumlar

elif dedi ki…
peynir mincirma fikrine bayildim
Adsız dedi ki…
isvicre mallarini kullanmamaya baslamak guzel. bende varim:P yalniz cikolata bu listenin disinda kalabilirmi? kikiki

hatice

Popüler Yayınlar