eindhoven havadisleri

neler yapiyorum burada


Yazi iple cekmek icin halihazirda iki nedenim (karpuz ve giymeye doyamadigim yazliklarin yani sira) var:

1. 20 haziran, Nijmegen Goffertpark'ta Metallica. Benim ikinci, Koray'in ucuncu Metallica konseri olacak hayirlisiyla. 'tenure fan' odulu falan var midir acaba?

2. 23 haziran, Amsterdam Arena'da AC/DC.

24 haziran itibariyle de detoksa girmek gerekir sanirim. Karaciger iyilestiren enginar hapi almak veya enginar kuru yapmak iyi olabilir saniyorum.

James H, canim benim, sakin bi daha delilik yapip konserleri falan iptal etmeyin olur mu?

Sizi dort gozle bekliyoruz burada,
Deniz (ve Koray)

yorumlar

  1. # Blogger e.b.

    aa Metallica ve AC/DC. Biz de gelebiliriz valla biletler bitmediyse. super.  

  2. # Blogger Deniz

    var bilet neyin. gelin lutfen.  

  3. # Blogger Esterhazy

    cazir cazir muzik yeminle... hic cekemem. davet etmeyin yani oyle yana yakila, o acidan dedim.  

  4. # Blogger elif

    bi de ekim'de noluyo onu anlasak...  

sen de yorum yaz

konuşanlar

dinliyoruz


XML

Powered by Blogger



© 2007 eindhoven havadisleri | Blogger Templates .