zaman

Turkiye'ye gecen geldigimde baris'la peyotede konusuyorduk. Nisanli adam artik kendisi, habire dugun diyor, parke diyor, dolap diyor. Konu bir sekilde Koray'la benim dugunumuze geldi. Oyle olmustu, soyle olmustu gibi seyler konustuktan sonra birilerinin dedikodusunu yaptik, konustuk konustuk ve aman canim dedik, yedi sene gecti aradan, eminim duzelmistir.

Baris'in yuzu ciddilesti birden, yedi sene mi dedi? E, evet dedim, o kadar oldu gozum. Biraz dusundu, olmamistir be yaw diye kestirip atti ama orda bi gitti geldi kafasi eminim.

Zaman iste, hasirt diye geciyor daha dun dedigin sey olali bir bakiyorsun bir omur gecmis.

Bugun de bana oldu ayni sey. Dogdugunu bildigim bir takim veletlerin ben her gun ayni seyleri yapip hayatimda 'bisi' olmasini beklerken okula bile basladigini ogrenince yok dedim once. Olmamistir o. Disleri cikti miydi ki onun?

Ssst, ordakiler. Cok hizli gecirmeyin zamani, beni de bekleyin olur mu?

Yorumlar

divadeiwob dedi ki…
ben de fena oldum şimdi
Adsız dedi ki…
Zaman beklemez!

Popüler Yayınlar