women we love to hate

Blogumu yillardir -hala- duzenli okuyan alti kisi bilir ki dunyada ozel uyuzum olan iki kadin vardir: (belirli bir sira belirtmeden) Sertab Erener ve Iclal Aydin. Her ikisinin hayatini yakindan takip eder, roportajlarini inceler, gerek blog postlariyla, gerek arkadaslarima gonderdigim mailler ile agzimdan kopukler cikana kadar cemkiririm. Ama onlar da sagolsun, beni hic malzemesiz birakmiyorlar. Bakin, Iclal Aydin yine sahane bir roportaj vermis bu haftasonunda: http://www.sabah.com.tr/Cumartesi/2012/12/08/hayatimdan-cok-insan-eledim Kimse yogurdum eksi demez elbette ama onun bu hali artik sanri'ya variyor. Mainstream televiyonda her denemesi catir catir sulara gomulmus Iclal bu sahane basarisizligini gecmisine bok atarak mi temizliyor ne? Neymis " Yani Yıldız Tilbe'yle karşılıklı göbek atıp, arkasından soğan kavurmak yerine, bana uyan bir TV programı yapmak daha mutlu ediyor beni."mis. Hay kicim. O erisemedigin cigerler gotursun seni, yarin isteseler nasil kosa kosa Seda Sayan'in karsisinda "Halkimla bulusmayi cok ozledim" diyerekten cikacaksin belli degil. Iclal eliniattiginikurutan Aydin hanim. Peki ya ozel hayatiyla ilgili aciklamalari? Yillardir dedigim gibi Iclal Aydin, her birlikte olduguyla illa evlenmesi gerektigini dusunen oz varos Turk kadininin magazinimize en korkunc yansimalarindan biridir. Nihayetinde bugun bir Seda Sayan bile evlenmekten vazgecti, bu gecemedi. Yillardir, ipsiz sapsiz adamlarla it kak yaptigi, once goklere cikarip sonra itin gotune soktugu butun evlilikleri de 'bir evlilik savascisiyim' diyerek temize cekmek yine bir sanri olmali. Ay cok acikli ve cok eglenceli. Artik ben onun bu patternine alistim, kendisi hala saskinlari oynuyor ya, ne diyeyim.

Yorumlar

Oya Kayacan dedi ki…
Hay dilini yesinler...
laleninbahcesi dedi ki…
Biz ona hayat güzeldir İclal diyoruz:) Diziye girmesiyle caaanım ''Veda''nın bitmesi bir oldu:)

Popüler Yayınlar