eindhoven havadisleri

neler yapiyorum burada


Allahim bir kere de sasirt beni ne olur. Bir kere bi yere tasinayim, bi yerde vakit gecireyim de o yerin sokagi kazilmiyor, sehirde buyuk imar calismasi yapilmiyor olsun. Bu sabah evimizin ana caddesi kazilmaya basladi, utanma da yok Hollandalilarda, ekim ortasinda bitecek diye yazmislar. Ay acele etmeyeydiniz! Tabii, araya paskalya, kurtulus gunu, uc haftalik yaz tatili falan giriyor, oyle zorlamaya gelemez bu millet.

Gecen yil bu zamanlar eski evimizin onundeki cadde kapanmis, eylul sonu gibi acilmisti. Ondan evvel evin sokagi kazilmisti, ondan evvel de yan sokagi. Bir yil boka battik. Ne pantolon pacasi kaldi, ne ayakkabi topugu, burnu. Ne bu, sozde Avrupa'da yasiyoruz. Bi topuklu giyemedim omrumde taslara ayakkabimi sikistirmadan ya!(Bu iki tasa veya mazgala topugumu takip oldugum yerde kalmalarim meshurdur benim, alismadik seyde don durmuyor tabii, giymesini beceren topuklu giymeli.)

Dugun gunumde ayagimda parmak arasi terliklerim, yuzumde makyajim, kafamda ciceklerimle (iyi ki duvagim yokmus) tastan tasa keklik gibi sekerek sokagin basindaki arabaya ulasmistim. Gecen sene tam da Turkiye'ye geldigimiz gun sakir sakir yagan yagmur, yine kim bilir ne icin kazdiklari sokagimizi camur deryasina cevirmisti de taksiciye yalvararak sokaga girebilmistik. Ha bak, gecekondu mahallesinde okumanin tek iyi yani Bilgi'nin civarinda dort sene neredeyse hic yol calismasi gormemis olmamdi, ama sokaklar yol calismasina gerek kalmadan da igrencti zaten.

Bu sene gelis tarihimi Sisli Belediyesi Fen Isleri Mudurlugune dogrudan bildirmeyi dusunuyorum, aman atlamasinlar. Sonra dengem bozulur, neme lazim.

yorumlar

sen de yorum yaz

konuşanlar

dinliyoruz


XML

Powered by Blogger



© 2007 eindhoven havadisleri | Blogger Templates .