Bileydim boyle olacagini, insan kaymaklari yazimi cook daha evvel yazardim. Guzel allahim sesimi duydu galiba, cuma sabahi cok eglenceli gecen bir gorusmenin sonunda bana cat diye is teklif ettiler. Aklim bir yandan su gibi'deydi, yavrum gelirken bana da sans getirdi.Diger hamile arkadaslarim da boyle bir sekil yaparlarsa insallah, biri dogururken ev satin alip, ne bileyim bir sonrakinin dogumuna da buyuk ikramiyeyi tuttururum belki, kim bilir?
Dun aksam imzayi attim. Allah izin verirse ocagin 7sinden itibaren calismaya basliyorum.
Iyi peki, ne is yapacaksin bari onu da soyle diyorsunuzdur belki, onu da acikliga kavusturayim. Allah cok sakacidir programininin bir parcasi olarak insan kaynaklari isi yapacagim efendim.
Insallah mahcup olmam, insallah cok basarili olurum, insallah o bahsettigim ablalardan olmam, insallah cok mutlu olurum. Cok bekledim, saha uygun, kosullar musait, lutfen yani.

Yorumlar

yaban dedi ki…
basarilar, iyi sanslar, cok sevindim deniz,
istedigin, bekledigin bir seyin gerceklesmesi ne guzel olmus,
umarim ise basladiktan sonra da pozitif pozitif gidersin..
elif dedi ki…
denizcigim hayirli olsun, cok tebrik ederim. insallah cok memnun olursun isinden.
Quentins dedi ki…
hayırlı olsun, çok sevindim :) umarım işini de ortamını da çok seversin, herşey gönlünce olur! bu arada insan kaynaklarında çalışmaya başladığın kısmı şaka diye düşünmekteyim. yok doğruysa şaka gibi :))
tavsan dedi ki…
Cok cok sevindim Deniz!! Hayirli ugurlu mutlu kutlu olsun, daim olsun:)) Goster yahu sunlara nasil kaymak olunur;)
AluminyumFolyo dedi ki…
tebrikler... :)
Adsız dedi ki…
tebrikler deniz, umarım her sabah mutlulukla gideceğin bir iş olur senin için
şimal
Esterhazy dedi ki…
Ne guzel haber yahu bu, umarim isinle beraber yazacagin seyler de siklasir. Tebrikler, umarim her sey yolunda gider.
Adsız dedi ki…
tebrik ediyorum.darisi basima diyeyim...
Zeynep dedi ki…
Deniz, yeni işin hayırlı olsun, tebrik ederim. Göster onlara insan kaynakları işi nasıl yapılırmış. :)
endiseliperi dedi ki…
hah haa, şakaya bayıldım:)tebrikler!
Deniz dedi ki…
Tesekkur ederim herkese, umarim cok iyi gider hersey, ve dileyen herkesin de bir isi olur. Calisan nufusun cogunun yaka silktigi turden bir ofis isi icin bu denli heyecanlanmak komik gelebilir ama issizligin ne oldugunu bilenler beni anlar sanirim.

Dedim ya, insallah, isteyen herkese, gonlune gore versin allah.

Popüler Yayınlar