Hulyanim gecmis olsun

Hulya Avsar hayati takipcilerinden degilim sanirdim. Magazin meraki sinir tanimayan (kac kisiye annesi ayda bir haftasonu, samdan, gala gonderiyordur ki?) bir insan olsam da Hulya Avsar'a karsi tavrim bellidir: Mumkun oldugu kadar o bu dunyada yokmus gibi davranirim. Kendi ruh sagligim icin buna ihtiyacim var. Ve evet,bunu vaktiyle 'televizyon sozkonusu oldugu zaman benim icin alt limit yoktur, ne kadar pespaye, o kadar iyi' diyen biri soyluyor.

Ama bugun onu oyle bir haliyle gordum ki, yazmak kacinilmaz oldu: Saclari yanmis kendisinin. Kuafor kurbani olmus ya da. Ve ozguveni daglari asan, cehaletinin cesareti her zaman gozlerimi yasartmis avsarkizi buyurmus: (allahim, bana avsarkizi lafini da bir cumlede kullandirdin ya, duacinim) "Bu her bayanın başına gelebilir. Kesinlikle dert etmiyorum. Böyle de güzel olduğumun farkındayım”

"Bayan" kadar girsin sana sayin Avsar, ama konumuz bu degil. Konumuz bu yaklasim. Ne yaparsam yapayim harika gorunurum tavri. Ey kadinlar, hepimiz bu durumdan ders cikarmaliyiz. Sacimiz - allah vermeye- kemoterapi goruyormus gibi kirpik kirpik olsa da, gotumuz buyuyup daglari assa da, kesinlikle yakismayan giysilerle fink atsak da, neymiis, icimizden tekrar edecekmisiz: ben guzelim, ben en guzelim, ennn guzelim.

Yarin sacimi kestirecegim ben. Sacim konusunda cok muhafazakarimdir. Allahin bana verdigi sekliyle birakmayi severim sacimi. Renkti, modeldi, suydu, buydu gelemem. Hem Hollanda'da kuafor anasinin nikahi oldugu icin, hem de adamlara hic guvenmedigim icin, hem de saclarimin oooyle uzayip gidebilecek kadar normal olmasina guvendigim icin bu kadar yildir bir kere bile kuafore gitmedim ben bu ulkede. Ama artik kacinilmaz oldu, saclarim belime geldi, bu halimle her gun ise falan gidemem. Ya boka cevirirlerse saclarimi? Ya simdi yercekimi+ agirlik marifetiyle duz gibi gorunen ama aslinda dalgali olan saclarim kesilip hafifleyince tekrar kivrilip yanlara dogru uzamaya baslarsa? Ya yanlara uzayan nimbus modeli saclarimla olusturdugum hic -de- presentable olmayan goruntumle isyerimde yukselemezsem? Gerginim.

Hulya Avsar'dan feyz almaya kararliyim. Olur da gotume donersem, yooo ben boyle de sahaneyim demeye hazirim. Alt tarafi kestirecegim yirmi- yirmi bes santim, bir yil sonra eski hallerine donerler saclarim, en kotu ihtimalle.

Simdi, yarina kadar tekrar ediyorum: ben guzelim,ben guzelim, ben enn guzelim, ben guzelim. Amin.

Yorumlar

AluminyumFolyo dedi ki…
hihihihih!
götüne dönme kısmına pek güldüm :D

habere yapılan yorumları okuyunca gülmekle hüngür hüngür ağlamak arasında kaldım.
gülmeye devam etmeye karar verdim.

Popüler Yayınlar