iki hafta

sonra on aylik bir aradan sonra tirnaklarim gercek manikur, saclarim boya yuzu gorecek, her an cok tok olacagim, keske acikabilsem ve sunu sunu yiyebilsem diyor olacagim ve aksamdan kalmaligimi daha da icerek gecirmeye calisacagim.(this trip is sponsored by Yeni Raki) Konusmaktan bogazim agriyacak. Annemi (insallah belki de babami) gorecegim, ablami gorecegim, onlari gorunce ne kadar ozledigimi ancak anlayacagim. Vakit oyle hizli gececek ki hinclanip uzulecegim, iki ay sonra bi daha geliyorum deyip kendimi avutacagim. Eve geri donuste yine detoksa girsem ne iyi olur diye dusunecegim, onumuzdeki uc/bes/sekiz ay hasa alisveris yapmak yok diyecegim, KLM'in karga boku seferinden inip trende oh, insanin evi gibisi de yok, ozlemisim diyecegim. Hep ayni hikaye iste.

Ama Istanbul lan,ozledim lan.

Yorumlar

Güneşli Günler dedi ki…
Bir alttaki postla çok çelişik olmuş ama İstanbul herşeye rağmen çok güzel, hele de Eylül'de...

Ama insanın vatanım dediği yere ve onun gerçeklerine ..ok atması ve burun kıvırması çok ayıp bence. Beğensekte beğenmesezte bu ülkenin dokusu bu işte ve bazılarımız hernekadar hala gerçeklere gözünü kapatmayı tercih etse de bu ülkede artık güzel şeyler oluyor... Nihayet oluyor...
Selen dedi ki…
Ben de cok ozledim... Bu sene kafamin tasi atti, gitmiycem dedim, gitmedim. Ama burnumda tutuyor...
Deniz dedi ki…
Gunesli gunler, bok atmiyorum, kendi pisliklerinde bogulsunlar diyorum. Benim bir ekstra etkim yok yani olanlara, ne KPSSye girdim sorulari verdiler, ne de ihale aldim son zamanlarda, referandumda bence bemece diye bir secenek daha olsun dedim, dinlemediler. Kendileri ediyor, kendileri buluyorlar anlayacagin.

Benim baktigim mesafeden ve istikametten gorduklerim pek ic acici degil, buna sen bok atmak diyorsan sen bilirsin. Ben olen madencileri, hapishaneleri, acligi, caresizligi, cokup curumus bir sosyal ve ahlaki yapiyi, tekel iscilerini, terbiyesizligi ve hosgorusuzlugu goruyorum. Perspektif meselesi, uzakta olunca bu iriler goze carpiyor da iyilikler gorunmuyor olabilir.
Adsız dedi ki…
evvelsi gun istanbul'da Klm'ye dogru giden koridorda bir kiza sen misin acaba diye bakip sonra sen olmadigina karar verdim :)) amsterdam'a vardigimda ise havaalani sabahin korunde feci kalabalik, tuvaletler ise les gibiydi.
uzaktan

Popüler Yayınlar