celebrations mevsimi!



Dukkanlar marzipanla kaplanmis gibi adeta, hava saat dortte karariyor, yilin ilk kari yarin itibariyle sehrimize varacak, sint geldi, oteller bana yillik rusvetler gondermeye basladilar.

Is tanimimin en onemli parcasi olan yilbasi partisini organize ettim,agaci kuracak ekibi organize ettim, kimin kimle oturacagindan masalarda kac sise sarap olmasi gerektigine kadar tartistim, rahatladim.

Sagimizin solumuzun cikolata dolmasi yakindir yani. Vakit, celebrationsdan insan karakteri tanimlama vakti.

Ben daima snickersciyim, Dove caramel'e de hayir demem. Milky way'i ve mars'i sevmem, seveni anlamam. Oda arkadasim Maltesers gordumu aklini kaciriyor,depodakiler gecen sene son twixi yiyen pustu naapip edip isten attirdilar. Celebrations soz konusu oldu mu insanlar babasini tanimiyor burada.

Bu yilki kanli celebrations savaslari bakalim nasil netice bulacak? Kahramanimiz elinde koz olarak tuttugu maltezerleri snickers ile takas edebilecek mi? Acaba her pakette esit miktarda her cesitten mi var? Acaba paket geldiginde kimselere gostermeden bir sayabilir miyim?

Yorumlar

jelatin dedi ki…
Milkyway için ruhumu satarım! Bayılırım! Tüm Milkyway'leri toplayıp bana gönderseneeee :)
GorA dedi ki…
nutella sana bir iki kavanoz gönderirse eger, ben alirim. Bir de orjinal bir nutella kasigi olsa!!!
Ulen her boku beceriolar, bi kasigi eksik iste!!!
Deniz dedi ki…
Gora, gunlerdir nutella kasigi diye bisi ariyorum ben de ama yokmus. Bunu nasil yapamadiklarina inanamiyorum, bize iki sey diyor olabilirler:
1. Ayisin, insan olan nutellayi kasikla yemez
2. Cok kibarsin, parmakla dal suna

Secenek bir in daha mumkun oldugunu dusunuyorum.

Popüler Yayınlar