Ne zaman cayir gibi boyle yesil, cimli bi alan gorsem kendimi yere atip bi iki tur yuvarlanmak istiyorum. Yaklasik bes yasimdan beri boyle bu. Ne deniz, ne kumsal, illa ki cim olacak, ben de bi boydan obur boya yuvarlanacagim. Oooh, misss....Icimdeki inek hayal ettiriyor bunlari bana, ne yapabilirim ki?

Az evvel 21 Eylul 2002 gunune ait haberler yayininin (nininininin) tamamini dinleyip bir kagida kelime kelime yazdim. Az evvel dedigim, rahat bir saat surdu. Icime korkunc hafakanlar basti.

Su anda disarida hava 27 dereceyken, klimali kutuphanede oturup yine cimlerde yuvarlanmayi dusunuyorum, hafakanima iyi gelir, aksamustu dersinde verimli olurum hem. Ama beyaz tisort giydim bugun, ev hanimliginda da kahve-cimen-ketcap lekesi konularina daha gelmemistim, tuh.

Aksama Koln'e gidecegiz, sanirim bugunun kalanini ancak bu dusunce kurtarir. Yarin ayaklarimi Ren'de sipirdatip oglen sicaginda sarhos olmayi hayal edeyim iyisi mi.

Bu arada merak ediyorsaniz o gunun haberleri neydi diye, sizi mahrum birakmayayim: Arafat Ramallah'tan cikmam demis, Israil 19 intihar bombacisini ariyormus, Fransa Israil'in tutumunu kinamis. Ingiltere'de zenginler tilki avi yasagina karsi yuruyus yapmislar, Camilla Parker- Bowles o vakitler daha Charles ile evli degilmis ve o da yuruyuse katilmis. Davids Kupasinda Hollandali tenisciler Finlileri cift erkeklerde (boyle mi denir buna, onu bile bilmiyorum) 3-0 yenmis. Hava 17 derece ve yagmurluymus.

Yorumlar

Tatli Hatiralar dedi ki…
merhaba deniz hanim :) yaklasik 15 dakka once girdim blogunuza , ve onume cikan tum yazilari hizla bi solukta okudum :) super !! insanin yuzune iltifat etmek iyi degildir ama neyseki yuzyuze de degiliz zaten :) yazarak icten duygularimi iltifatlastirmis olayim :) takipcinizim bundan sonra :)

sevgilerimle :)

Popüler Yayınlar